Kundsupport

7 artiklar

Sätt fallande sortering
  1. Betalning Visa/Mastercard och Swish Avgift 0 kr. Betalning på medeca.se görs via Nets Easy. Nets är en europeisk betalleverantör med anor sedan 1968 och har haft bolagsnamnet Nets sedan 2010. Webplatsen använder sig av säkerhetslösningen 3D-secure vid kortbetalning. När du anger din ...
  2. Leverans med Postnord eller DHL Service Point Din beställning levereras med Postnord eller DHL Service Point. DHL Service Point betyder att ditt paket levereras till din närmaste DHL Service point för upphämtning. Fraktkostnaden anges efter att du har skrivit din adress. Frakten kostar 34 - 49 kr. Mindre produkter, t ex DermaSilk ...
  3. Garantier DermaSilk Effektgaranti - Om du har eksem, eller andra hudbesvär som beror på infektion, och inte blir bättre inom 14 dagar kan du returnera DermaSilk och få pengarna tillbaka (ej frakt). Garantin kan användas för en produkt (den med lägst pris) vid första beställningen. Medeca ...
  4. Ångerrätt och retur Du har 14 dagars öppet köp (ångerfrist) från att du mottagit varan. Om du ångrar dig, kontakta oss via nedan länkade kontaktuppgifter. I ditt meddelande till oss måste det klart framgå att du ångrat dig. Du har rätt att öppna förpackningen och undersöka produkten. Produkten ska ...
  5. Personuppgifter Personuppgifterna du lämnar till oss används för att vi ska kunna ge dig en fullgod service och fullgöra vår del av avtalet. Uppgifterna kan också komma att användas för vår marknadsföring, t.ex. för utskick av ny broschyr eller vid undersökningar för att förbättra kundnöjdheten. ...
  6. Reklamera produkter Konsumentköplagen ger dig rätt att reklamera en vara inom 3 år, under förutsättning att varan var felaktig vid leveranstillfället. Är en vara felaktig eller skadad kontakta oss då omgående så att vi tillsammans kan lösa problemet. Kan du inte ringa, skickar du snarast den felaktiga ...
  7. Bankgironummer Medecas bankgiro: 5311-5812

7 artiklar

Sätt fallande sortering